Tendințele verii 2023 pentru
printuri profesionale

Nevoile consumatorilor și tendințele pieței se schimbă frecvent, de la un sezon la altul, iar firmele trebuie să se adapteze în timp real acestora, pentru a fi în continuare relevante. Această regulă se aplică, desigur, și printurilor sau campaniilor de branding & marketing direct.

Trendurile actuale se concntrează pe nevoile și problemele curente ale lumii care ne înconjoară și încearcă să răspundă atât cerințelor consumatorilor, cât și nevoilor mediului. O schimbare, spunem noi, adusă de pandemia globală – ce tocmai a fost declarată oficial închisă. Brandurile și firmele actuale trebuie să fie atente la aceste schimbări, pentru a se asigura că oferă produse și servicii ce corespund cerințelor de pe piață.

Dacă ți-ai propus ca vara aceasta să încerci ceva nou pentru partea de promovare a firmei tale, citește în continuare articolul nostru pentru a afla cum să rămâi în tendințe și să creezi campanii de branding și marketing direct care cu siguranță vor atrage atenția clienților tăi!

Grijă pentru mediu înconjurător

Anul 2023 a reprezentat startul unor campanii globale ce urmăresc creșterea gradului de awareness cu privire la protejarea mediului înconjurător. Prin acestea, firmele și consumatorii de rând sunt îndemnați să contribuie activ la diminuarea poluării planetei noastre.

Astfel, primul trend al verii este reprezentat de ambalajele reciclabile. Aceste tipuri de ambalaje diminuează poluarea mediului prin 2 moduri: sunt realizate din materiale deja reciclate și, după utilizare, sunt ușor de transformat într-un nou material reciclabil.

Un trend care sigur va impresiona plăcut clienții tăi ce vor întâlni pentru prima dată noile ambalaje reciclabile, prietenoase cu mediul, ale firmei.

Tehnologii de printing moderne

Dacă la primul punct discutăm despre ambalaje eco friendly, putem discuta și despre tehnologii de imprimare prietenoase cu mediul, precum este Tipărirea Digitală. Acest tip de tipărire folosește imprimante moderne de tip laser sau inkjet, ce înlocuiesc imprimantele clasice cu cerneală care pot dăuna mediului înconjurător (din cauza materialelor cartușelor de cerneală și compoziției cernelii).

În plus, tiparul digital oferă timpi și costuri de producție reduse, precum și flexibilitate în seriile de tipărire. O modalitate avantajoasă de imprimare, ce te păstrează în tendințele actuale și îți asigură calitate cu fiecare print realizat.

Personalizare & atenție la detalii

Știm ce tipuri de ambalaje se află în tendințele verii, precum și ce tip de imprimare este recomandat, astfel că este momentul să vorbim despre personalizarea în detaliu a materialelor și ambalajelor firmei!

Personalizarea te va ajuta să crești imaginea brandului și să o faci cât mai cunoscută pe piața actuală, precum și să creezi o legătură strânsă între consumatori și produsele sau serviciile pe care le oferi. Piața actuală este demanding, iar clienții tăi așteaptă să fie impresionați, deci nu ezita să adaugi un plus de atenție la detalii și efecte surprinzătoare ambalajelor tale.

Serviciile noastre te pot ajuta să impresionezi atât vizual, cât și tactil clienții tăi, precum și să ieși în evidență în acest sezon, cu ambalaje și materiale premium. Poți afla mai multe detalii aici.

Printuri rezistente

Ne întoarcem din nou la capitolul protejării mediului, care după cum spuneam este în tendințele anului 2023, și ne concentrăm pe crearea unor printuri de durată. Calitatea înseamnă durabilitate, iar produsele tale printate trebuie să mențină această regulă.

Pe lângă diminuarea impactului negativ asupra mediului, ce îl poate avea printarea regulată, calitatea printurilor înseamnă un brand de calitate și o imagine high end a businessului tău în rândul clienților. Astfel, îți recomandăm să alegi calitatea de fiecare dată și serviciile potrivite care o vor garanta.

Pentru a afla ce servicii de printing se potrivesc acestei etape, ne poți scrie online aici.

Materiale de promovare directă ce au rămas încă relevante

Chiar dacă pandemia de COVID-19 a adus câteva schimbări în ceea ce privește interacțiunea consumatorilor cu produsele printate, odată cu încheierea acesteia, activitatea firmelor și obiceiurile oamenilor revin la normalitate.

Astfel, și anul acesta materialele de promovare directă, precum pliantele, afișele, flyerele, cataloagele, bannerele și broșurile rămân relevante pentru firme. Materiale perfecte pentru a transmite direct către consumatori informațiile de care aceștia au nevoie, oferte speciale sau modalități de contact ce pot fi păstrate timp îndelungat.

Tip: nu uita de sfaturile și informațiile de mai sus, pentru a te asigura că aceste materiale rămân în trendurile din sezonul acesta!

Printuri prietenoase cu lumea digitală

Ultimii ani au dus la creșterea digitalizării, astfel încât la nivel global foarte puțini oameni au rămas neconectați la lumea digitală. De aceea, pentru a face față acestui trend în continuă creștere, printurile încep să fie legate de digital.

Cum? Un exemplu ar fi schimbarea meniului clasic de restaurant cu un meniu tip QR Code. Un print smart, care presupune folosirea celui mai popular instrument de accesare a lumii digitale, smartphone-ul, pentru scanarea codului QR. O metodă prin care se respectă trendurile actuale și se răspunde așteptărilor clienților moderni.

Pentru a te asigura că business-ul tău rămâne în preferințe și tendințe, aplică câteva dintre ideile de mai sus pentru campaniile de branding & direct marketing viitoare. Și nu uita că pentru mai multe informații despre serviciile noastre ne poți contacta oricând online aici.

DISTRIBUIE:

Antel-print-tipografie-serigrafie
Primary Color
default
color 2
color 3
color 4
color 5
color 6
color 7
color 8
color 9
color 10
color 11
color 12