Top 10 materiale promoționale
personalizate pentru afacerea ta
din domeniul ospitalității

Pe lângă serviciile de Customer Service/Care, nelipsite atunci când vorbim despre domeniul ospitalității, serviciile de direct marketing reprezintă o altă componentă care întregește imaginea hotelului, în relație cu clienții săi actuali sau potențiali.

Odată cu deschiderea unui nou sezon turistic, echipa Antel a pregătit 10 recomandări de materiale promoționale/de marketing personalizate pentru afacerea voastră din domeniul ospitalității. Materiale ce ajută la dezvoltarea părții de Marketing Direct în cadrul afacerii, precum și la crearea unei legături între client și afacere/brand sau la creșterea imaginii acesteia.

1. Atrageți atenția de la exterior

Pentru noii clienți este important ca hotelul ales să fie vizibil și ușor de identificat, în special în zone aglomerate sau centrul orașelor importante. De asemenea, chiar și potențialii clienți reprezintă un public de interes, ce poate fi atras cu ușurință încă „de la prima vedere”, cu ajutorul elementelor de publicitate pentru exterior.

Sigla sau numele hotelului nu trebuie să lipsească în mediul exterior, iar acestea trebuie să fie cât mai vizibile, indiferent de momentul zilei. Pentru a atinge acest scop, literele volumetrice și casetele luminoase sunt mereu alegerea potrivită – elemente de publicitate ce pot fi personalizate în totalitate și care reușesc să se impună oricând, oriunde. În plus, puteți opta chiar și pentru personalizarea geamurilor/vitrinelor. Acestea pot expune elemente de identificare a hotelului și a serviciilor oferite sau alte informații importante pentru clienți: modalități de plată, program check-in/check-out, facilități etc.

2. La prima vedere, în interior

Recepția sau lobby-ul hotelului (camera de așteptare) întâmpină clienții și poate transmite, încă de la prima vedere, informații despre calitatea serviciilor oferite, atenția la detalii și, per total, profesionalismul pe care turiștii îl vor întâlni aici.

Astfel, această încăpere poate fi folosită pentru a oferi rapid informații necesare cu ajutorul materialelor de publicitate. Bannerele, flyerele, pliantele, toate acestea sunt materiale promoționale ce ar trebui să se regăsească în recepția hotelului și care ajută la crearea unei legături rapide cu noii clienți. De asemenea, și elementele de decor ale recepției pot fi personalizate în totalitate: aici se poate expune sigla hotelului cu ajutorul literelor volumetrice sau se pot realiza desk tag-uri speciale, cu rol de îndrumare/informare.

3. Imaginea echipei

În domeniul ospitalității, colegii/personalul hotelului au primul (și cel mai important) contact cu turiștii/clienții. Astfel, imaginea lor poate reprezenta pozitiv sau negativ imaginea hotelului.

Personalizarea și completarea uniformelor colegilor ajută atât la întregirea imaginii hotelului, cât și la transmiterea ideii de „echipă” – în mediul extern și intern. Uniformele personalizate vă vor ajuta să transmiteți ideea de afacere profesională/personal atent și bine pregătit, către clienți.

4. Identificarea camerelor

Tag-urile cheilor și ale cartelelor de acces reprezintă un alt element important pentru hotel. Clienții interacționează cel mai mult cu acestea, astfel că e important ca tag-urile să fie personalizate cu un design atractiv, conform imaginii hotelului, cu informații importante pentru clienți: număr cameră, siglă și nume hotel, număr de telefon recepție, adresă hotel.

Calitatea acestora poate induce direct ideea unei camere de hotel îngrijite și a unor servicii de ospitalitate profesionale. De aceea, e important ca, odată prezentate clientului, tag-urile/brelocurile să nu fie deteriorate, să nu aibă informații lipsă (în special detalii legate de acces/număr camere) și să nu fie neîngrijite.

Tip: La Antel puteți reface aceste tag-uri în fiecare sezon, după modelul ales.

Materiale-realizate-de-Antel-Print-pentru-Hotel-YVY-Sebes

Materiale realizate de Antel Print pentru Hotel YVY, Sebeș

5. Alte materiale personalizate pentru camere

Tag-uri ușă, afișe informative, etichete informative pentru baie/kitchenettă, toate acestea au un rol important atât pentru clienții hotelului, cât și pentru personalul și ordinea interioară a acestuia.

Sfaturile de siguranță, mesajele care asigură curățenia locului, informații cu privire la contactarea rapidă a personalului hotelului pot fi expuse cu ușurință în interiorul și exteriorul camerei, sub formă de postere/afișe personalizate, ușor de identificat.

6. Etichete customizate

Produsele din minibar, produsele de toaletă sau chiar și cadourile pot impresiona prin etichete și ambalaje deosebite, personalizate în întregime. Toate acestea sunt folosite de clienții hotelului și pot contribui atât la crearea unui sejur complet pentru aceștia, cât și la o legătură directă între brand (hotel) și clienți.

Creați etichete personalizate speciale, pe mărimea produselor și cu design-ul ales, pentru a contribui la completarea imaginii de brand a hotelului.

7. Flyere și pliante

Vreți ca noii clienți ai hotelului să aibă acces rapid la informații despre serviciile hotelului sau chiar și povestea acestuia? Flyerele și pliantele expuse la intrarea în hotel sau în camere pot reprezenta o atracție pentru aceștia.

În plus, vă puteți folosi de aceste materiale pentru a oferi informații suplimentare cu privire la:

  • Atracțiile turistice din zonă;

  • Recomandări de baruri/pub-uri locale;

  • Evenimente viitoare locale, la care clienții pot participa;

  • Modalități de transport de la hotel către aeroporturi, gări, stații de autobuz etc.

Pliantele și flyerele sunt ușor de parcurs și chiar și purtat în geanta proprie și pot impresiona clienții prin designul ales pentru acestea, precum și informațiile relevante transmise.

Flyere-pliante-si-cataloage-realizate-la-comanda

Flyere, pliante și cataloage realizate pentru Hotel YVY, Sebeș

8. Meniuri personalizate

Fie că vorbim de incinta restaurantului hotelului, fie că ne referim la serviciile ușor de accesat direct din camera de hotel, un meniu personalizat este de nelipsit pentru hotelurile care includ și partea de restaurant în serviciile oferite.

În funcție de design-ul ales, meniurile pot reprezenta specificul restaurantului și pot induce rapid informații despre diversitatea preparatelor și chiar și raportul preț/calitate a mâncării. Pentru un restaurant à la carte sau fine dining puteți opta pentru meniuri premium realizate cu ajutorul serviciului de Lăcuire Selectivă 3D disponibil la Antel, ce vă oferă posibilitatea de a crea efecte 3D impresionante, atât la nivel vizual, cât și tactil.

9. Elemente de decor interior

Popularitatea posterelor a crescut considerabil, datorită faptului că acestea sunt ușor de personalizat și adaptat la tendințele actuale în materie de design interior.

Posterele pot completa design-ul interior al hotelului și aduce un plus imaginii acestuia, chiar de la prima vedere. Personalizarea și printarea acestora se poate realiza foarte ușor la Antel. Pentru mai multe detalii despre aceste servicii, ne puteți scrie aici!

10. Orientare/Indicații outdoor către hotel

În domeniul ospitalității, e important ca toate detaliile să fie gândite în favoarea clientului. Ne întoarcem la punctul 1. al acestui articol și completăm recomandările privind materialele promoționale destinate spațiului exterior.

Astfel, pe lângă elementele de branding și reclamă de exterior, puteți adăuga la partea de promovare outdoor a hotelului și panouri stradale/bannere outdoor sau plăcuțe de orientare către locația hotelului. Amplasate în spații cheie, în interiorul orașului, acestea facilitează legătura directă pe care viitorul sau potențialul client o va crea cu serviciile hotelului.

Credeți că recomandările echipei noastre se potrivesc planului de direct marketing al hotelului? La Antel găsiți o gamă largă de servicii de Producție Publicitară ce vă vor ajuta să realizați materiale promoționale profesionale pentru hotel, conform cerințelor voastre! Pentru mai multe detalii și o ofertă de preț personalizată echipa noastră vă stă la dispoziție online,  aici!

DISTRIBUIE:

Antel-print-tipografie-serigrafie
Primary Color
default
color 2
color 3
color 4
color 5
color 6
color 7
color 8
color 9
color 10
color 11
color 12